10/09/2012

Toxic

mi-am pierdut mintea de când am ajuns să ţin la tine. am ajuns să mă urăsc pentru fiecare noapte faină, dar dimineaţă de rahat. 
decât să îţi rup ţie pozele, ajung să ridic telefonul şi să îţi scriu iar. 
după ce pleci, îmi fi dorit să nu fii tu ăla. cum naiba am ajuns aşa? nu dau vina decât pe mine.
pentru fiecare "doar de data asta", "ultima dată" cu care m-am minţit, ar trebui acum să mă iau la palme. pentru că tot eu ajung să ţip ca o nebună la pereţi şi să caut încă puţin din mirosul tău pe haine.

trebuia să mă fi ascultat. în schimb, acum sunt la dezintoxicare. din nou.
cum o să ies din asta?


One more night

Cu cât ascult mai mult melodia asta, cu atât mi se pare că înţeleg mai bine fiecare vers. Nu puteam s-o spun mai bine de atât.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu