12/27/2011

ciufulit si adormit

astazi ma voi uita singura la un film de groaza. imi plac filmele de groaza. as vrea sa ma uit la el, cu un baiat caruia sa ii placa la fel de mult, cum imi plac si mie. 
sa pun popcorn la microunde si el sa faca cate un shake de banane, pentru fiecare din noi. intre timp, lasam filmul sa se incarce. 
in timp ce boabele pocnesc in cuptor, sa il ajut sa curete bananele si sa il sarut pe frunte. adauga laptele peste toata compozitia din shaker si eu scot popcornul fierbinte. bineinteles, ma ard la degete si arunc punga pe masa. el rade incet de mine si ma compatimeste. se apropie si imi pupa varful degetelor. parca deja ma simt mai bine. 
ne stabilim repede sub patura din patul din dormitor si sting becul. apas play si incepe genericul.  
devin nelinistita putin pentru ca stiu cum arata trailerul, dar in acelasi timp sunt curioasa sa vad ce are sa se intample pana la sfarsit. ma cuibaresc in bratele lui si iau cateva floricele intre degete. ii dau si lui cateva.
nu trece mult pana cand muzica dintr-o secventa incepe sa se auda mai tare. fata din film se plimba singura in intuneric, strigand dupa iubitul ei. simt cum ma fac mai mica sub patura de pe noi, iar el simte asta. asta e momentul perfect. perfect pentru a ma speria. 
il dojenesc ca am scapat bolul cu popcorn din mana, ma intorc cu spatele la el. dar stiu ca asa ma simt mai in siguranta, cu spatele la el. si nu, nu sunt suparata cu adevarat pe el. pentru ca stiu ca dupa ce se termina filmul si ne uitam la cartoon network, ca sa nu ma mai gandesc eu la scenele infricosatoare, avem sa radem amandoi de mine.
dupa un timp, voi atipi la el in brate, si ma voi trezi de dimineata cu laptopul si televizorul inchise. iar el, langa mine, ciufulit si somnoros. 

dar azi o sa ma uit singura la film. o seara putin trista.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu