1/05/2012

Continua-m-ai

snickers şi vin rece.
telefon şi mesaje.
lipsă şi muzică.
dragoste şi sex.
pat şi dimineaţă.
ianuarie şi ploaie.
hector şi botoşei.
canapea şi adri.
listă cu dorinţe şi realitate.
e-jobs şi telefon.
prieteni şi distanţă.
south park şi human centipede.
9gag şi stumble upon şi mail. (menage a trois)
copil şi soţ.
23 şi aprilie.
vin şi snickers.
vin şi cola. (prea târziu pentru a remedia)
spin şi ratare.
sex şi dorinţă.
foc şi căldură.
blog şi idei.
ramă foto şi căsătorie.
austria şi schi.
mesaje şi mesaje.
dans şi băutură.
februarie şi mami.
facebook şi muzică.
desuuri şi striptease
cadou şi intrare liberă
trecut şi toată viaţa înainte.
ierburi şi timişoara.
ursu (câinele meu) şi fricoşi.
zoriţa şi bani.
sf vasile şi taică-meu.
cimitir şi taică-meu.
maică-mea si lumânări.
vin şi vin.
bowling şi gog.
disperare şi distracţie.
penis şi oglindă.
foo fighters şi chitară.
vin şi toaletă.
trecut şi nimic.
idei şi speranţe.
tu şi altcineva.
eu şi eu.


fuck şi you!

(You really got me!)










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu